דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*

פינות אוכל יוקרתיות

פינות אוכל יוקרתיות

 בעוד שיופי ונוחות זה עניין של טעם, הרגל וסגנון אישי, כאשר מדובר על פינות אוכל יוקרתיות אכן יש דבר כזה פינות אוכל יוקרתיות. מה הופך פינת אוכל למותג יוקרתי? ובכן יש כמה פאקטורים שמשפיעים על ההגדרה ובגדול פינות אוכל יוקרתיות עונות כמעט על כולם.

פינות אוכל יוקרתיות - קודם כל האיכות:

כמו במרבית המוצרים על המדפים הפרמטר הראשון למדידת איכות המוצר הוא האיכות. האיכות נקבעת על פי יוקר חומרי הגלם, איכותם ועמידות המוצר לאורך זמן. ככל שמוצר נחשב יוקרתי יותר כךמחירו עולה ובהתאם לכך הציפיות שלנו ממנו שהוא ישמש אותנו נאמנה במשך תקופה ארוכה. ולכן, פינות אוכל יוקרתיות הן פינות אוכל העשויות מחומרים איכותיים (עץ מלא, זכוכית כפולה, מתכת פרזול ועוד). הרהיטים האיכותיים הם לרוב רהיטים כבדים בעלי עצמה ונוכחות בבית.
  

פינות אוכל יוקרתיות - הרשת ו/או המעצב:

שם של חברה שבנתה את עצמה תדמיתית ומיתגה את עצמה גבוהה בסולם המותגים המקומי או העולמי עושה את שלו. ישנן רשתות וחנויות הנחשבות ליוקרתיות ומשם כל פריט שתבחרו, באשר הוא, יחשב פריט יוקרה.  

פינות אוכל יוקרתיות - החדשנות:
 
כדי שרהיטים יכנסו להגדרת היוקרה עליהם להיות חדישים לא רק בחומרים אלא בעיקר בסגנון העיצובי. שימו לב שבעיצוב רהיטים, כמו גם בעיצוב בגדים, יש הרבה רטרואים כלומר חזרה לסגנונות קודמים. 
 

אולם יש בהחלט קווים עיצוביים חדשים מידי שנה. ניתן להתעדכן בסגנונות חדשים ויוקרתיים במגזינים לעיצוב הבית ובשלל תוכניות העיצוב בטלוויזיה הרב ערוצית. כמובן שבחנויות אלו אין מחירי סוף עונה, אין הנחות ואין מבצעים "שניים פלוס אחד". פינות אוכל יוקרתיות הנרכשות בחנויות עיצוב יוקרתיות או שעוצבו על ידי אמנים מהתחום עולות בהתאם והן בגדר סמל לאיכות חיים וטעם טוב אצל אנשים ששמים דגש על אסתטיקה, מקוריות וטוב טעם (וכמובן יכולים להרשות לעצמם מבחינה כלכלית).

פינות אוכל יוקרתיות הביצה והתרנגולת של עולם הפרסום:

מובילי דעת קהל הם אלו שקובעים אלו רהיטים עולים לדרגת ה"יוקרתיים" ובמקרים רבים זה שאלה של פרסוםויחסי ציבור. דגם אחד יכול להחשב לסופר יוקרתי ברשת אחת ואילו ברשת אחרת, דגם ממש זהה לא יחשב כי לא נעשתה שם עבודת יח"צ ופרסום.