דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*

פינת אוכל זכוכית

פינת אוכל זכוכית

פינת אוכל זכוכית הם הן פינת אוכלמבוקשות מזה שנים. מכל החומרים התעשייתיים שיש וכן מבין מגוון פינת אוכלמעץ, עדיין יש ביקוש לאותן פינת אוכלזכוכית. הדגמים המבוקשים ביותר הם פינת אוכלזכוכית המשלבות מתכת כמסגרת עם זכוכית שקופה או עץ עם זכוכית וכמו כן ניתן למצוא פינת אוכלזכוכית המשלבות זכוכית חלבית ואפילו זכוכיות צבעוניות ושילוב של זכוכית עם מתכת ואבנים.

לפני שאתם ממהרים לחנות לקנות פינת אוכלז כוכית כדאי שתדעו שני דברים: ראשית כל פינת אוכל זכוכית הן לא זולות ביחס לפינת אוכל מפלסטיק ופורמייקה למשל. לזכוכית יש את היוקרה שלה וזה בא לידי ביטוי במחיר אולם עדיין לא מדובר על מותג יוקרה. כדאי לעשות סקר שוק בין הרשתות המתחרות ולראות איזו מהן מציעה פינת אוכל זכוכית במחיר האטרקטיבי יחסית רק אל תתאכזבו לגלות כי פינת אוכל זכוכית אינן האופציה הזולה ביותר בחנות.

דבר שני שחשוב להביא בחשבון הוא שלא קל לשמור על פינת אוכל זכוכית בעיקר אם יש ילדים בבית. הזכוכית היא חומר שביר וכמובן שסדקים ושברים אינם ניתנים לתיקון. 
  
יחד עם זאת, יש לשמור על זכוכית באמצעות חומרי ניקוי ייחודיים לזכוכית עם נייר מגבת חלק. הזכוכית לא מגיבה טוב למגע ועליה נראים בבירור כל מיני פירורים, טיפות ואפילו תביעות אצבע. על כן, פינת אוכל מזכוכית הן אופציה לאנשים שיש להם זמן וסבלנות לשמור על חזות הרהיטים על בסיס יומי.

הזהרו מטעות שרבים עושים כשהם קונים פינת אוכל זכוכית ואז מגלים שהזכוכית היא קשה לתחזוקה ובסופו של דבר הם מצפים את השולחן במפה. במקרה הזה חבל על הכסף. אפשר לקנות פינת אוכל או לפחות שולחן זול יותר מחומר אחר ולכסות אותו במפה. פינת אוכל מזכוכית היא לאנשים שאוהבים זכוכית ויודעים לשמור עליה.
 

 כדי לראות דגמים חדשים ומרהיבים של פינת אוכל זכוכית אפשר להקיש את הצירוף "פינת אוכל זכוכית" במנוע החיפוש ולהתחיל לסנין דוגמאות דרך האינטרנט כמו כן אפשר לגלוש באתרי הבית של הרשתות המובילות ברהיטים לדוג' חברת שיווק לריהוט ועוד..