דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*

פינת אוכל מרובעת

פינות אוכל מרובעות

פינות אוכל מרובעות הן סימטריות ולכן משדרות אסתטיקה ואפילו מעניקות לחדר רושם של כבוד. להבדיל מפינות אוכל מעוגלות המשדרות חמימות ונועם, פינות אוכל מרובעות יכולות להיום רשמיות וייצוגיות בכל עת. אבל יש כמה דברים שחשוב לדעת על פינות אוכל מרובעות והמגבלויות שלהן לפני שרצים לחנות ומזמינים.

פינות אוכל מרובעות משתלבות מצוין בחלל מרווח בעיקר בחדר גדול ופתוח לחדרים אחרים. אולם כאשר מדובר על מטבחים סגורים או חללים צרים.  פינות אוכל מרובעות מעניקות לחדר תחושת צפיפות ודוחק. פינות אוכל מרובעות מדגישות את הזוויות של השולחן ויוצרות סימטריה אבל בחדרים קטנים הדגש עובר מיד לעובדה שהחדר הוא קטן ודחוס.
 
בעיקר כאשר מדובר על פינות אוכל מרובעות גבוהות, יש להן נטיה לצמצם את שטח החדר בעיני המתבונן. מי שחושב שפינות אוכל עגולות מתאימות לחדרים מעוגלים וכי פינות אוכל מרובעות מתאימות לחדרים מרובעים וסימטריים טועה ובגדול. 
  
ניתן לשבור קווים ברורים של חדר דווקא באמצעות פינות האוכל. כך שחלל מעוגל וזורם יראה טוב יותר עם פינות אוכל מרובעות ואילו חלל מרובע וצר יראה מרווח יותר בעזרת פינת אוכל מעוגלת.

חשוב מאוד לתת תשומת לב גם לגובה של פינות האוכל ולא רק לגודל הרהיטים. ישנם חדרים גבוהים יותר ושם פינות אוכל נמוכות נראות צנועות ואילו בחדרים נמוכים, פינות אוכל גבוהות במיוחד (עם שולחן אוכל גבוהה ושולחנות עם משענות גבוהות) נראית לא בפרופורציה.

כאשר בוחרים פינת אוכל בחברת שיווק לריהוט או בכל מקום אחר כמובן חשוב שהיא תראה יפה ועוד יותר חשוב שהיא תהיה נוחה אולם כאשר מדובר על התאמת פינת אוכל לחדר יש לחשב פרופורציות של חלל (גודל, צורה מלבנית וגובה).
 

פינות אוכל מרובעות הן לרוב פינות אוכל המיוצרות תעשייתית מחומרים משובחים (ללא שימוש בפלסטיק ובחומרים פשוטים וקלים יחסית). פינות אוכל מרובעות נתפחות לרוב לשולחנות מלבניים ולאו דווקא לשולחן מרובע כך שכדאי לפתוח אותו ולראות לאזיה גודל ולאיזו צורה הוא נפתח. *חשוב לקנות פינת אוכל מרובעת עם שולחן נפתח למקרים של ארוחות ערב חגיגיות עם משתתפים רבים.