דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*

רעיונות לעיצוב פנים המטבח

עיצובו הפנימי של חלל המטבח מאד חשוב גם מטעמי חיסכון במקום, גם לשם יצירת עיצוב מטבח מרשים, וגם על מנת למנוע מרכיבים בעלי מראה מגושם להיכנס למטבח שלכם. טעות מאד נפוצה היא לבחור ידיות מטבח מאד גדולות או פרופיל מאד עבה לארון, ואז – במיוחד אם המטבח קטן, הצופה לא רואה מטבח מולו, אלא קרשים ענקיים שמשמשים לפתיחת הארון ולעטיפתו, עם קצת תפאורה לידו. לא זו הדרך לעצב מטבח. כאשר אתם מבקשים לטפח עיצוב פנים למטבח שלכם, פעלו על פי מקבץ הרעיונות הבא.

סגנון המטבח – מההחלטות החשובות שתקבלו
 
סגנון המטבח קובע האם אתם מבססים את צורותיו על המלבן או על העיגול. אם התשובה הנכונה מבחינתכם היא הראשונה, פירוש הדבר שכל מעטפת של ארון, כל ידית פתיחה שלו וכל מגירה שתעוצב לידו יכילו רכיבים מלבניים, ללא רמיזה לצורה העגולה. אם החלטתם שהתשובה השנייה היא הנכונה מבחינתכם, זה אומר שתצטרכו להטמיע ידיות עגולות או כדוריות בכל ארון ובכל מגירה, ולבסס את עיצוב המעטפת של כל ארון על הצורה הגלילית או העגולה. 
 
עיצוב המטבח – החלטה נגררת לאחר בחירת הסגנון
 
אם בחרתם בסגנון עיצוב על טהרת הצורה המרובעת/מלבנית, אתם יכולים לבחור במטבח המעוצב בנורמות המודרניות, על טהרת הצבע הלבן והידית הכסופה-אפורה, או שאתם יכולים להחליט שמדובר במטבח של פעם, בעיצוב וינטייג' קלאסי בצבע חום. בדרך כלל, אם תקבלו החלטה כמו זו האחרונה, אם בשלב הקודם בחרתם מטבח מעוגל, הצבע החום שהכי יתאים יהיה הבהיר שנוטה לכתום, ואם בחרתם מטבח מרובע, הגוון החום שהכי יתאים יהיה הכהה, כאשר חלק מהרכיבים יכולים אפילו להיות אדומים כהים. באשר למטבח מודרני, הצבע הלבן יתאים בכל מקרה, אולם גם בו ניתן לעשות מניפולציות לגוון, ולבחור לבן מושלם (שלג), לבן מעושן שהוא מעט כהה יותר, או גוונים כהים וחשוכים יותר כמו קרם או שמנת.
 
עיצוב מטבח
 
עיצוב המטבח לפי גודלו
 
אל תשכחו שהמטבח שלכם מוגבל בממדיו, ולכן יש לכם אחריות לדאוג שכל רכיב שתבחרו יתאים לגודל המטבח. אם המטבח שלכם מאד קטן, הימנעו מבחירת מעטפת עבה לארון ומבחירת ידיות גדולות. הן "יחסלו" לכם את המטבח מבחינה עיצובית וימקדו את תשומת הלב רק בהן. במטבח גדול ההיפך יקרה: אתם צריכים ידיות ומעטפות גדולות דיו בשביל לתת קונטרה לחדר הענק, אבל לא גדולות מדי שיגנבו את הפוקוס.
 
מחפשים מטבחים בעיצובים שלא היכרתם - דא קוצ'ינה