דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*

שולחנות

פינת האוכל היא אחד המקומות החשובים ביותר בבית מאז ומעולם ולכן בחירה של שולחנות לפינת אוכל צריכה להיות בחירה קפדנית ומדוייקת. סביב שולחנות אלו מתקבצים כל בני המשפחה לפחות פעם אחת ביום, בפינת האוכל גם מתקבצים אורחים ובני משפחה מורחבת שמגיעים לביקור וזהו המקום וההזדמנות להתעדכן זה בזה, לאכול יחד ולבלות זמן איכות משותף.

כאשר בוחרים שולחנות,יש להתחשב תחילה בכמות הסועדים בבית המשפחה בממוצע, ולהבטיח שיהיו מקומות קבועים לכל בני הבית. כלומר, אם מדובר על משפחה בת שישה נפשות למשל, יש לדאוג שלכולם יהיה מקום ישיבה מסודר. מעבר לכך, אם בני הבית נוהגים להזמין אורחים באופן קבוע מדי שבוע, כדאי לחשוב על שולחנות שיעניקו מקומות קבועים רבים יותר. כך לדוגמה, ניתן לרכוש שולחן לפינת אוכל החורג מהמידות הסטנדרטיות ומותאם לתשעה סועדים ויותר.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא פרקטיות ונוחות. שולחן האוכל צריך מצד אחד להיות פרקטי, כך שישמש לצרכים אליו הוא מיועד ואולי להשאיר גם את האפשרות להגדיל ולהקטין את השולחן על פי הצורך, כדאי לבחור שולחנות שיהיה קל לנקות ולתחזק אותם, וגם את כסאות הישיבה לאורך זמן. מצד שני, כדאי לדאוג לנוחות, שכן בשולחן זה יושבים מספר שעות בשבוע וככל שיהיה נוח יותר לשבת, כך זמן הישיבה המשפחתי יתארך, אז יש לוודא כי גובה השולחנות והכסאות מותאם לכם, שהריפוד נוח מספיק לישיבה ממושכת וכדומה.

הדבר השלישי שיש להחליט לגביו כאשר בוחרים שולחנות, הוא הסגנון העיצובי שלו. אפשר לבחור שולחנות מעץ סיבית, עץ מלא, מתכת, זכוכית, שילוב בין חומרי גלם שונים ועוד. תמיד מומלץ לבחור עיצוב התואם את העיצוב הכולל בבית, כך שפינת האוכל תשתלב בצורה זורמת ומתאימה יותר לחלל הבית ולא תכניס מאפיינים עיצוביים סותרים או בלתי מתאימים לעיצוב ולאווירה הכללית בבית.

לסיכום, אם אתם רוצים להבטיח שפינת האוכל שלכם תהיה מקום מפגש משפחתי וחברתי, בה יסובו כולם לישיבה ממושכת ומהנה יחדיו, אל תקלו את הראש בשלב הבחירה של שולחנות מחברת שיווק לריהוט לפינה זו. בחירה ממוקדת תביא לתוצאה מיטבית.

שולחנות סלון ופינות אוכל לפי התאמת הלקוח, המבחר הוא רחב ויש אפשרות לבחור צבע, מידה וגוון. שולחנות שונים במבחר מידות המגיעים ל 24 סועדים ועוד. פלטות שונות: אלון מבוקע, אלון צרפתי , שורש, מייפל, בוק ועוד.