דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*

כסאות

כאשר אנו מחדשים את הבית ו/או את תכולתו, חלק מהותי מההתחדשות תהיה קניית רהיטים חדשים. שולחנות, כסאות, מיטות, ארונות וכו'. בדרך כלל אנו נוטים לשים דגש על קניית רהיטים חדשים, כשאנו בודקים איך הם יתאימו לחלל בו הם יימצאו, את הנוחות, האיכות ושלל אספקטים הקיימים בהם. כסאות מהווים לפעמים דילמה יתרה, אף פעם לא יודעים אם הם מתאימים, איפה נמקם אותם בבית, אם הם איכותיים מספיק ויאריכו זמן, רוב האנשים רוכשים כסאות לפינת האוכל בביתם, היות ובדרך כלל שולחן נשמר יותר זמן מאשר כסאות, ולכן נוטים להחליף אותם יותר מהר, או במקרים מסוימים שמוצאים שולחן אך לא מוצאים כסאות תואמים לו.

כסאות חשובים מאוד היות והם בקשר ישיר עם הנוחות שלנו, אנו יושבים עליהם לאכול, לקרוא, לשתות קפה בבוקר, לפעמים גם מרגישים בנוח לעבוד בעודנו יושבים עליהם ולכן נוחות כסאות היא בראש ובראשונה לאחר מכן ניתן להסתכל על העיצוב, וכל השאר מבחינה חיצונית. לפעמים אנו אוהבים כסאות ממבט ראשון שלא משנה לנו לבדוק מאיזה חומר עשויים, אם הם רגישים לחומר ניקוי מסוים, כמה איכותיים הם וכו'. אלו צדדים שצריך לשקול ולהסתכל עליהם, אף אחד לא רוצה לרכוש כמות כסאות לזמן מוגבל. שדרוג וחידוש בקניית רהיטים היא בדרך כלל לטווח הארוך, כמובן עד שנמאס ורוצים חדש. 

מטבע האדם לרצות לחדש כל הזמן, להחליף, סוג של משנה מקום משנה מזל רק עם רהיטים, רהיטים משפיעים רבות על האווירה בבית ועל הלך רוח הדברים בו, רהיטים וחידושם יכולים לעשות הבדל משמעותי. יש עיצובי בתים שעוצרים את הבית וסוגרים עליו מבחינה אנרגטית ויש כאלה שלהפך. גם כסאות יכולים לעשות הבדל, בצבע שלהם, בחומר, באיכות, לאנשים מסוימים רכישת כסאות תיהיה הליך פשוט, בעוד לאחרים מסובך, תלוי בקלילות החשיבה ולפעמים גם בערך הכספי, ישנם אנשים שעד שהם מחליפים אפילו כסאות לוקח המון זמן, ויש כאלה שמחליפים כל כמה זמן גם ככה, אז זה לא משנה להם מה האיכות כל עוד כסאות נראו להם טוב בעין זה בסדר גמור מבחינתם.

כסאות פינת אוכל העשויים מעץ מלא בעלי ריפוד איכותי, ניתן לשלב כיסאות עם בדים שונים או דמוי עור יחד עם זאת הלקוח יכול לבחור עם ידיות או ללא. כסאות עשויים מעץ אלון, או בוק מלא. בנוסף ניתן לרכוש בחברת  שיווק לריהוט כסאות למטרות שונות כמו: כסאות מטבח, כסאות בר ועוד.

כסאות - אינפורמציה וכתבות נוספות
 
סוגי כיסאות בר נפוצים
סוגי כיסאות בר נפוצים כסאות בר הפכו כבר ממזמן למוצר רב תכליתי. בעוד שבעבר, כסאות בר וכסאות בכלל היו מוצרים המיועדים לישיבה, היום הדבר מעט שונה וניתן לראות כסאות רבים המשתלבים בבית כפריט עיצובי לכל דבר ועניין. אז אילו סוגי כיסאות בר קיימים היום? אילו כסאות בר נרכשים ומופיעים הכי הרבה בבתים שלנו? המשיכו לקרוא: מהו כסא בר? כסאה בר הוא כסא מעוצב הנכנס לאופנה לפני כמה שנים ואינו נחשב מוצר ותיק. כסאות בר מוכרים בדרך כלל בזכות הגובה שלהם הרי הם כסאות ארוכים וגבוהים יותר מכיסאות של פינת אוכל רגילה. כסאות בר מתאימים לפינת אוכל גבוה או לשולחן אוכל גבוה ובאופן ספציפי מתאימים לבר בצידי המטבח. כסאות הבר בדרך כלל מיועדים לסביבת המטבח או חללים שונים בבית, כסאות מסוג זה נחשבים כסאות פרקטים ואיכותיים אש מיוצרים מחומרי גלם חזקים המשלבים אלומיניום, ...להמשך הכתבה לחץ כאן