דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*
איך מנמיכים תקרות?

איך מנמיכים תקרות? הנמכת תקרות היא יציקת גבס מעוצב על התקרה לשם עיצוב מחדש שלה. ניתן ליישם הנמכת תקרות על מנת ליצור על גביהן איורים צבעוניי

פורסם: 3/8/2023

מאמר זה שייך לקטגוריית מאמרים

איך מנמיכים תקרות?

הנמכת תקרות היא יציקת גבס מעוצב על התקרה לשם עיצוב מחדש שלה. ניתן ליישם הנמכת תקרות על מנת ליצור על גביהן איורים צבעוניים, גרפיקה ממוחשבת עם צבעים אקראיים ואפילו לשלב תאורה באותו חדר כאמצעי משלים לעיצוב המתהווה.
 

יש לפנות לחברה מקצועית המתמחה בעבודות גבס בתקרות
 

הנמכת תקרות נעשית על ידי חברה מקצועית המתמחה בעבודות גבס על גבי התקרות. החברה משתמשת בשני סוגי חומרים: בגבס שמיישם את תצורת הבנייה החדשה ובבריסטול או צביעה על מנת לספק את האופי הנדרש לעבודה על פי הזמנתו של הלקוח.
 

מציאות העיצוב משתנה ללא היכר
 

המציאות הדקורטיבית במרחב הדירתי או המשרדי משתנה מקצה אל קצה בעבות הנמכת תקרות באמצעות גבס צבעוני. מעתה, התקרה היא לא עוד דופן לבן אלא מעטפת המספרת את סיפורו העיצובי הפנימי של המבנה. תחילת התהליך מתבצע בקטלוג מעצבים יוקרתי ממנו ניתן לבחור את התקרה הנמתחת.
 

בחירת העיצוב עבור התקרה המתוחה
 

הנמכת תקרות מתחילה להיכנס לשלבים פרטיים כשאתם בוחרים את העבודה הנדרשת, לדעתכם, במבנה המדובר. הבחירה קלה מאד וניתנת ליישום באמצעות הדמיית מחשב ייעודית. מומלץ להיוועץ עם נציגי החברה בטלפון או במייל או דרך האתר בכל שלב על מנת להגיע למסקנות הנדרשות לגבי סוג העבודה שמומלץ להטמיע בתקרה המבוקשת.
 

שדרוגים אפשריים לעבודות הנמכת תקרה
 

ניתן להתקין תאורה בעלת עיצוב המתכתב עם העבודה החדשה. ההתקנה נעשית על ידי מומחי חברת הנמכת תקרות ממש לצד ההנמכה עצמה. כל מה שקשור לעיצוב ותאורת התקרה שלכם נעשה על ידי החברה ובכך – עומד לרשותכם חלל חדש, מעוצב ומרשים במיוחד.
 

העבודה מתאימה לכל מקום עם תקרה בגובה סטנדרטי
 

כאשר התקרה גבוהה ביחס לקיר, 2 וחצי מ' על פי התקן, ניתן להנמיך את התקרה. במידה ויש לכם חדר ובו התקרה כבר נמוכה מתקן זה (קורה לא מעט בקומות שניות ושלישיות בבתים על צלע הר למשל) הדבר כרוך בבדיקה של חברת הנמכת תקרות לפני שהתהליך ייכנס לפעולה. בדרך כלל, הפרויקט מיועד לבתים שהחדרים בהם בגובה הסטנדרטי על מנת להשאיר מקום תקני בחדר לאחר התהוות תהליך ההנמכה. ניתן לפנות לחברת הנמכת תקרות בכל שאלה העוסקת בנושא זה בטרם כניסתכם לתהליך.