דף הבית
פינות אוכל
שולחנות
כסאות
מאמרים
פרופיל חברה
צור קשר
מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
הכנס קוד*
יתרונות מטבחים קטנים

יתרונות מטבחים קטנים מטבחים קטנים עשויים להיות תולדה של חדר שממדיו הנם קטנים או של חדר בעל גודל גדול יותר, אותו מעצבים באשליה של אינטימיות

פורסם: 3/15/2023

מאמר זה שייך לקטגוריית מאמרים

יתרונות מטבחים קטנים

מטבחים קטנים עשויים להיות תולדה של חדר שממדיו הנם קטנים או של חדר בעל גודל גדול יותר, אותו מעצבים באשליה של אינטימיות היוצרת תחושה של חלל קטן. אשליה זו ניתנת לכינון באמצעות מספר גורמים: שימוש בצבעים מסוימים ושימוש במבני מטבח ספציפיים המובילים לתמורה זו. היתרונות של כינון מטבחים קטנים בדרך זו הנם בעלי ערך דקורטיבי מוסף שלא ניתן למצוא במטבחים גדולים יותר בדרך כלל.
 

גיבוש צבעיו העיקריים של המטבח

 
צבעי המטבח אותו רוצים לדמות כקטן יהיו כהים מהרגיל: שחורים, חומים כהים, ואפילו כסופים בעלי נטייה לאפור כהה. שימוש בסט צבעים זה יוצר אינטימיות שנרקמת בשל המראה החשוך שנוצר במרחב. כך, גם אם המטבח הוא גדול-החדרים בבית שלכם, הוא לעולם ייראה קטן בשל האינטימיות שלו. ניתן לעצב כך גם מטבח מודרני וגם מטבח כפרי, אך בדרך כלל מי שמכוון לכך ייצור את העיצוב האחרון.
 

גיבוש מבניהן של התשתיות

 
מבני תשתיות מטבחים קטנים יהיו מבוססים על גילופים בארונות ובמגירות, בשונה ממטבח בעל מצג גדול שיעוצב במרקם חלק. ארונות ומגירות מגולפים/ות מתאימים/ות במיוחד למטבח קטן בשל הצורה הייחודית שניחנת במוטיב כלוא. מוטיב זה, ברבים מן המקרים, נראה עקר כאשר החדר גדול ומתאים בדיוק כאשר הוא קטן. עצה זו עובדת גם הפוך. לדייר שאין ברירה אלא להתקין מטבחים קטנים בדירותיו, מומלץ מאד לרכוש תשתיות מגולפות על מנת להשביח את מראה החדר על הצד הטוב ביותר מבחינתו.
 

סיכום יתרונות המטבח הקטן

 
המטבח הקטן ניחן בצבעים כהים ובתשתיות מגולפות. שילוב זה יוצר מראה אינטימי מיוחד במינו המבוסס על תמורות דקורטיביות שנדיר למצוא במטבחים יותר גדולים. מטבח שהוא גם כהה וגם מגולף ישדר יוקרה, פרטיות, עיצוב מקורי ומיוחד, ואלה מגבשים את החדר להיות אחד האטרקטיביים בעיצובם הפנימי ביחס לכל מקום אחר בבית. לכן, אם יש לכם חדר קטן שהוא ורק הוא יכול לשמש כמטבח, הדבר יכול להיחשב כיתרון בסופו של יום, הודות למראה המיוחד שניתן ליצור בסיטואציה שכזו. אם אתם מתעניינים בארונות מגולפים ובתשתיות צמודות קיר בצבע כהה, המטבח הקטן הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לגרום לכך להתהוות על הצד הטוב ביותר.